Продавець Xiaomi4you розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
899 відгуків
promo_banner
Одесса, Одеса, Україна
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару Законодавством України встановлено дві причини, за якими покупець може повернути або обміняти товар: - якщо придбаний товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (якісний товар, ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). У цьому випадку повернення коштів здійснюється протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Покупець оплачує вартість початкової та зворотної доставки. Продавець повертає гроші за товар (суму, зазначену в рахунку). - якщо покупець виявив істотні недоліки товару, які могли виникнути тільки з вини виробника (ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). При цьому покупець має повне право вимагати заміни товару або повернення своїх грошей. Продавець оплачує вартість доставки, а також повертає повну вартість товару. Повернення коштів здійснюється тільки в тому випадку, якщо: - товар не використовувався і не використовувався будь-яким чином; - повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи бирки); - товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів); - є розрахункові документи (рахунок-фактура або товарно-транспортна накладна) на товар, що видаються покупцеві разом з товаром. Зверніть увагу, що зворотні посилки не обов'язково повинні бути післяплатою. У разі пошкодження, отриманого під час транспортування, необхідно пред'явити претензію компанії-перевізнику. Товари зі знижкою (зі знижкою за дефекти), які були заздалегідь повідомлені покупцеві, обміну та поверненню не підлягають.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner